Največja spletna ustvarjalnica pri nas!

Pogoji poslovanja bead.si

 

Splošni pogoji spletnega portala bead.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletnim portalom bead.si upravlja podjetje Art trade d.o.o. (V nadaljevanju trgovina ali ponudnik). Z registracijo in z nakupom v spletni trgovini bead.si smatramo, da se strinjate s pogoji poslovanja, zato jih skrbno preberite.

 

1. Podatki o podjetju

 

Naziv: Art trade d.o.o.

Naslov: Šlandrova 6, 3320 Velenje

Št. reg. vložka: 1/08104/00 – Okr. sodišče v Celju
Matična številka: 1923013
Davčna številka: 74226762
Id. št. za ddv: SI74226762
podjetje je zavezanec za DDV

Osnovni kapital: 58.763,00€
TRR: SI56 0311 8100 0952 888
E-pošta: info@bead.si

Tel.: 059055450
Fax: 059055451

Poslovalnice:

Trgovina Beadsi, Gosposka 26, 2000 Maribor

Trgovina Art, Pobreška 18, 2000 Maribor

Trgovina Art, Mariborska 100, 3000 Celje

 

2 . Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

3. Ponudba artiklov

 

Zaradi velike količine in raznovrstnosti izdelkov, se ponudba spletnega portala pogosto in hitro spreminja.

 

4. Zaloge

 

Izdelke predstavljene na spletnem portalu bead.si se trudimo imeti ves čas na zalogi.

Artikle za katere je na spletnem portalu označeno da niso na zalogi, jih ni možno naročiti v spletni prodajalni. Povpraševanje o njih lahko oddate na ponudnikov mail, vendar ponudnik ne garantira popolnoma enake cene, kot je označeno na spletnem portalu, saj se lahko zaradi sprememb dobavitelja, cena ob novem naročilu tudi spremeni.

Ker se prodaja in zaloge dnevno spreminjajo, se lahko zgodi tudi da želenega artikla ni več na zalogi, kljub temu da na samem portalu to še ni označeno. V tem primeru bo stranka obveščena in se bomo potrudili  v najkrajšem možnem roku stranki dobaviti naročen artikel oziroma bomo skupaj s stranko poiskali zanjo najboljšo alternativo.

 

5. Cene

 

Cene za posamezne artikle veljajo za registrirane člane spletnega portala bead.si, le v primeru nakupa preko spleta in le v trenutku ob oddaji naročila na spletnem portalu. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. V času pred in po oddaji naročila se cene na spletnem portalu lahko spreminjajo. Vse cene so navedene v evrih (euro, €) in vsebujejo DDV.

Kljub trudu, da bi zagotovili popolnoma točne podatke o ceni, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

6. Kupon

 

Kupon je koda, ki prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kodo boste lahko našli v različnih spletnih straneh, oglasih in v e-novicah. Kupon lahko uporabite tako, da pritisnete na zavihek prikaži vse, kjer kodo vpišete pod predel vnesite kodo kupona, če vam je na voljo. , ter pritisnete gumb uporabite kupon.

 

7. Sestavljeni izdelki

 

Sestavljeni izdelki so izdelki na spletnem portalu, ki vsebujejo več drugih izdelkov (darilni paketi, izdelki za izdelavo specifičnega izdelka). Pri vsakem izmed sestavljenih izdelkov lahko kupec izbere katere izmed vsebovanih izdelkov bi želel kupiti. V primeru da se ne kupijo vsi vsebovani izdelki sestavljenega izdelka, kupec tudi ni več upravičen do morebitnega popusta na sestavljeni izdelek.

 

8. Proces nakupa

 

8.1 kupec izbere želene izdelke na spletnem portalu

 

8.2 kupec dokonča proces nakupa v nakupovalni košarici

 

8.3 kupec prejme obvestilo o sprejetju naročila po elektronski pošti. Hkrati pa ima vse podatke o nakupu na voljo pod gumbkom moj račun. Od tega trenutka dalje je naročilo v obdelavi in kupec ima dve uri časa, da prekliče svoje naročilo, preko elektronske pošte ali telefona. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ali telefona ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Ponudnik kupcu potrdi ali zavrne naročilo v največ  treh delovnih dneh. V tem času ponudnik preveri ali je blago dobavljivo v razumnem roku. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik tudi ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

 

8.4 Kupec mora pred koncem nakupa prebrati in se v celoti strinjati s pogoji poslovanja ponudnika.

 

8.5 Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 059055450 ali preko e-maila: info@bead.si.

 

9. Pošiljanje blaga in stroški dostave v Sloveniji

 

Ponudnik naročniku na naslov v Sloveniji omogoča pošiljanje naročenega blaga preko GLS ali Pošte Slovenije. Želenega kurirja si lahko stranka izbere v procesu zaključka nakupa. Strošek dostave za dostavo preko Pošte Slovenije znaša 3,30€ (+ strošek načina plačila – točka 10), za dostavo preko kurirja GLS pa znaša 2,90€ (+ strošek načina plačila – točka 10). Pri naročilu v vrednosti  nad 49 EUR stroške dostave v celoti krije Art trade d.o.o..

 

10. Načini plačila in stroški plačila v Sloveniji

 

Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu blaga

- po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika (po dogovoru, preko email naslova)

- preko spletnega portala PAYPAL

- s kreditnimi in debetnimi karticami VISA, MASTERCARD

- osebno v katerikoli poslovalnici podjetja

Pri plačilu blaga po povzetju kupcu pošiljatelj zaračuna strošek storitve v višini 0,60€.

Stranka pri prevzemu poslovnega paketa z odkupnino s kurirjem Pošta Slovenije plača še provizijo Pošte Slovenije za nakazilo denarja na vaš račun, ki znaša: od 0,00 - 98,00 EUR = 1,05 EUR,  od 98,00 - 500 EUR = 1,07% od zneska odkupnine, nad 500 EUR = 5,36 EUR. Kurirji GLS dodatnih stroškov transakcije ne zaračunavajo.

Pri plačilu preko predračuna dodatnih stroškov načina plačila ni.

Pri plačilu preko spletnega portala paypal, se kupcu zaračunajo dodatni stroški v višini 5% celotnega zneska nakupa.

Pri plačilu s kreditnimi in debetnimi karticami, se kupcu zaračunajo dodatni stroški v višini 1,5% celotnega zneska nakupa.

Pri plačilu v poslovalnicah dodatnih stroškov načina plačila ni.

kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ponudnik ne rabi upoštevati.

Naročilo kupca je shranjeno tudi v elektronski obliki in kadarkoli dostopno tudi spletni strani, pod gumbkom moj račun.

 

11. Pošiljanje blaga in stroški dostave na Hrvaškem

 

Ponudnik naročniku na naslov na Hrvaškem omogoča pošiljanje naročenega blaga preko poštnega kurirja GLS. Strošek dostave preko kurirja GLS pa znaša 6,70€ (+ strošek načina plačila – točka 12). Pri naročilu v vrednosti  nad  140 EUR stroške dostave v celoti krije Art trade d.o.o..

 

12. Načini plačila in stroški plačila na Hrvaškem

 

Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:

- z gotovino ob prevzemu blaga

- po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika (po dogovoru, preko email naslova)

- preko spletnega portala PAYPAL

- s kreditnimi in debetnimi karticami VISA, MASTERCARD

- osebno v katerikoli poslovalnici podjetja

Pri plačilu blaga po povzetju kupcu pošiljatelj zaračuna strošek storitve v višini 2,60€.

Pri plačilu preko predračuna dodatnih stroškov načina plačila ni.

Pri plačilu preko spletnega portala paypal, se kupcu zaračunajo dodatni stroški v višini 5% celotnega zneska nakupa.

Pri plačilu s kreditnimi in debetnimi karticami, se kupcu zaračunajo dodatni stroški v višini 1,5% celotnega zneska nakupa.

Pri plačilu v poslovalnicah dodatnih stroškov načina plačila ni.

kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ponudnik ne rabi upoštevati.

Naročilo kupca je shranjeno tudi v elektronski obliki in kadarkoli dostopno tudi spletni strani, pod gumbkom moj račun.

 

13. Vračilo blaga

 

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@bead.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Vračilu mora kupec priložiti tudi kopijo računa. Blaga, ki je poslano z odkupnino, ponudnik ni dolžan sprejeti.

Pri vračilu artiklov, kjer je bil upoštevan kupon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ob vračilu ne vrnejo (vrne se vplačan znesek).

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca.  

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Možnost vračila ne velja za naprave, v katere je bil opravljen fizični poseg ali je bil odstranjen varnostni pečat.

 

14. Zavrnitev pošiljke

V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in se bo ta vrnila na naš naslov, vam bomo naročene izdelke v prihosnje pošiljali izključno po predhodno plačanem predračunu ali drugemu negotovinskemu načinu plačila.

 

15. Poškodovan izdelek

 

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je dolžan nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije (paket je potrebno zavrniti pri dostavljalcu oz. ga v najkrajšem možnem času odnesti v poslovalnico Pošte Slovenije, ki je paket dostavila). V vsakem primeru je potrebno izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki in ga tudi podpisati. Skupaj s poštnim kurirjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

16. Garancija

 

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

17. Pravica do zasebnosti

 

Vsi osebni podatki posredovani na portalu bead.si, se bodo uporabljali izključno za pošiljanje računov, ponudb, prospektov in novic in ne bodo v nobenem primeru predani ali posredovani tretji osebi.

 

18. Odveza odgovornosti

 

Vse slike in fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov. Dobavni roki, cene in druge informacije se včasih spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe ažurirati vseh podatkov. V takih primerih bo ponudbnik obvestil kupca o vseh spremembah kasneje in kupcu omogočil preklic naročila oz. menjavo izdelka, če bo to mogoče in bo to želja kupca.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

19. Pritožbe

 

Vsak kupec se v primeru morebitnih težav in pritožb lahko kadarkoli obrne na telefonsko številko 059055450 ali elektronski naslov info@bead.si. Ponudnik bo najkasneje v treh dneh kontaktiral kupca glede njegove pritožbe ali težave.